Knowledgebase
WeKo IT - Support Systeem > WeKo IT - Ticketsysteem > Knowledgebase

Search help:


Inbox leeg

Solution

Wanneer u via webmail of uw e-mailprogramma (Outlook/Thunderbird etc) een lege inbox ziet, kan dit twee redenen hebben: het hostingpakket of het e-mailaccount heeft de quota bereikt.

Om het hostingpakket te controleren, log via uw klantenpagina in in het controlepaneel van uw hostingpakket (DirectAdmin) en zoek de statistieken op. Is er daar genoeg ruimte beschikbaar, ga dan naar Beheer e-mail accounts. In het overzicht vindt u in de derde kolom de quota, deze zal dan vol zitten. Middels de knop change in de vijfde kolom, kunt u dan de quota per e-mailadres instellen.

 
Was this article helpful? yes / no
Article details
Article ID: 8
Category: E-mail
Date added: 2017-03-09 11:40:44
Views: 220
Rating (Votes): Article rated 4.0/5.0 (4)

 
« Go back

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid